Без сумніву, треба віддати належне бетонним підлогам, які протягом багатьох десятків років вірою та правдою служать своїм власникам. Але гумові покриття для підлоги – це як мінімум гідна альтернатива – вони не менш міцні, ніж бетон, мають великий термін експлуатації, плюс надають поверхні більш презентабельний вигляд.
З ЧОГО РОБЛЯТЬ ГУМОВЕ ПОКРИТТЯ
В основі гумового виробу лежить синтетичний каучук. Це крихта, одержувана шляхом переробки автомобільних шин.Давайте розповімо, як вони укладаються на бетонні підлоги в гаражі. Але попередньо позначимо, що товщина покриття залежатиме від маси автомобіля. При цьому мінімальна товщина не повинна бути меншою за 10 мм. Це порада на випадок, якщо Ви самі вирішили придбати підлогове покриття.
Питання просте – як покрити бетонну підлогу в гаражі, щоб вона, як мінімум, не порошила, а як максимум відштовхувала рідини, включаючи масла і бензин.
Є 5 ВАРІАНТІВ РІШЕННЯ.
- Покрити бетонну підлогу у гаражі праймером;
- Влаштувати наливну підлогу з поліуретаном;
- Пофарбувати підлогу полімерною фарбою для бетону;
- Влаштувати гумову підлогу в гаражі з плитки;
- Влаштувати гумову підлогу в гаражі з пазлів;
- Влаштувати гумову підлогу в гаражі з матів-рулонів;
- Влаштувати гумову підлогу в гаражі з м’яким асфальтом.
ПЛИТКА ІЗ ГУМИ
Слід звернути увагу, що підлогу з гумової плитки ще називають модульною. Саме модульність підлогового матеріалу надає йому певних переваг:
- швидкість та простота монтажу;
- простота ремонту та заміни плитки;
- при укладанні немає потреби у використанні клейового складу, хоча багато майстрів це роблять, щоб забезпечити краще кріплення гуми до бетону;
- монтаж проводять навіть на підлогу з невеликими дефектами та перепадами.
Сьогодні виробники пропонують модульне покриття завтовшки до 60 мм, квадратної форми з різними розмірами та колірним оформленням. На нашому сайті Ви можете знайти підходящий вам матеріал для підлоги в гараж.
ВСТАНОВЛЕННЯ ГУМОВОЇ ПЛИТКИ В ГАРАЖІ.
Гумова плитка для гаража укладається на бетонну підлогу за наступною технологією.
Підлога з бетону досліджують на предмет дефектів. Виявлені вади заповнюють ремонтними складами, наприклад, цементно-піщаним розчином.
Після висихання підлоги обробляються ґрунтовкою глибокого проникнення у два шари. Перший шар перед нанесенням другого повинен просохнути. Потрібно знайти центр приміщення, з’єднавши кути між собою по діагоналях. Розділити підлогу гаража на чотири ділянки перпендикулярними стінам лініями, що проходять через центр. Монтаж розпочинати з центру, заповнюючи отримані ділянки.
Про приклеювання: приклеювати потрібно плити товщиною 10 і 15 мм.
Плити від 20 мм і вище, при упорі їх в периметр стін та виїзду (всі сторони гаражу мають упор для плитки), приклеювати не обовязково. Монтаж проводиться без зазорів, з пристукуванням, бо навіть 1 мм зазор потім може стати більшим з кожною такою плиткою.
ГУМОВІ ПАЗЛИ
У гумових пазлах з обох боків по всьому периметру розташовуються затискні хвости. Сусідні плитки вставляють один одного, скріплюючись цими хвостами. Це щось подібне до замкового з’єднання. Саме такі вироби необов’язково садити на клей в гаражі. До підлоги кріпляться модулі, укладені по краю покриття для підлоги, тобто біля стін гаража. Інші перебувають у вільному стані, але скріплені між собою, що створює міцність підлоги.
ГУМОВІ МАТИ
По суті, це все та сама плитка, тільки рулонного типу – короткі рулони називають матами. Ширина 50 см, довжина 100 см, товщина матеріалу варіюється в межах 10-30 мм
Рулони укладають на клей до 20 мм як і плитку. Їх підрізають під розміри підлоги гаража, укладають рядами, попередньо нанісши клей на бетонну підлогу або на сам мат.Процес укладання нагадує монтаж плит – без зазорів. Підготовка бетонної основи для укладання гумового рулонного покриття для підлоги гаража таке саме, як і у випадку з гумовою плиткою. Головна відмінність – відсутність на стику мату фаски, що робить матеріал покриття повністю безшовним.
БЕЗШОВНЕ ПОКРИТТЯ
Такий тип підлоги в гаражі здатний витримати значні навантаження. Основа для заливки суміші має бути рівною, чистою. Суміш розводять у ємності міксером та виливають на підлогу. Розрівнюють теркою.
Для забезпечення необхідного рівня вологості потрібно виконати маленькі отвори для забезпечення відведення води, які можна доповнити нахилом підлоги в 1-3%. Монтаж не вимагає залучення спецтехніки, покриття готове до експлуатації наступного дня. Остаточний набір міцності підлогою відбудеться за тиждень.
У гараж можна спокійно ставити авто, не побоюючись продавлювання настилу. Додатково можна обробити праймером нижні частини стін, як усередині, так і зовні, та наклеїти на них гумовий плінтус – бордюр. Такий захисний шар запобігає утворенню цвілі, грибка, який так любить селитися в неопалюваних приміщеннях. Плюс, розширений захист від вологи, ударів та шумоізоляція.